page_banner

Cumu distingue "vetru" -a differenza trà i vantaghji di u vetru laminatu è di u vetru isolante

Cosa hè u vetru isolante?

U vetru isolante hè statu inventatu da l'Americani in u 1865. Hè un novu tippu di materiale di custruzzione cun un bonu isolamentu termicu, isolamentu acusticu, estetica è applicabilità, chì pò riduce u pesu di l'edificii. Si adopra dui (o trè) pezzi di vetru trà u vetru. Dotatu di un dessiccante assorbente di umidità per assicurà un stratu d'aria secca à longu andà in u vetru cavu, senza umidità è polvere. Adopte una colla cumposta di alta resistenza, alta aria per ligà a piastra di vetru è u quadru in lega d'aluminiu per fà vetru insonorizatu di alta efficienza.

Cosa hè u vetru laminatu?

U vetru laminatu hè ancu chjamatu vetru laminatu. Dui o parechji pezzi di vetru float sò sandwiched cun un film duru di PVB (etilene polimeru butirrat), chì hè scaldatu è pressatu per sfinisce l'aria u più pussibule, è poi mette in un autoclave è aduprate alta temperatura è alta pressione per rimuovere un piccula quantità di aria residuale. In u filmu. Rispuntatu à altri vetri, hà pruprietà anti-vibrazioni, anti-furti, à prova di proiettile è à prova di splusione.

Allora, quale devu sceglie trà u vetru laminatu è u vetru isolante?

Prima di tuttu, u vetru laminatu è u vetru isolante anu l'effetti di l'insulamentu acusticu è di l'insulamentu termicu in una certa misura. Tuttavia, u vetru laminatu hà una eccellente resistenza à i scossi è pruprietà à prova di esplosione, mentre chì u vetru isolante hà megliu proprietà d'isolamentu termicu.

In termini d'isulamentu acusticu, ci sò sfarenze sfarente trà i dui. U vetru laminatu hà una bona prestazione sismica, dunque quandu u ventu hè forte, a pussibilità di rumore di autovibrazione hè assai chjuca, soprattuttu in bassa frequenza. U vetru cavu hè propensu à risonanza.

Tuttavia, u vetru isolante hà un leggiu vantaghju per isolà u rumu esternu. Dunque, secondu i lochi diversi, u vetru da selezziunà hè ancu diversu.

U vetru isolante hè sempre u mainstream!

U vetru isolante hè u sottosistema di vetru standard di porte è finestre Suifu. U vetru isolante hè cumpostu da dui (o trè) pezzi di vetru. I pezzi di vetru sò incollati à u quadru in lega d'aluminiu chì cuntene dessiccante aduprendu una colla cumposta di alta resistenza è alta ermetica per pruduce un isolamentu sonore efficiente è un isolamentu termicu. Erba isolante.

1. Isolamentu termicu

A conducibilità termica di u stratu d'aria di sigillatura di u vetru isolante hè assai inferiore à quella tradiziunale. Dunque, paragunatu cù un pezzu di vetru, e prestazioni di isolamentu di u vetru isolante ponu esse radduppiate: d'estate, u vetru isolante pò bloccà u 70% di l'energia di radiazione solare, evitendu in interni. U surriscaldamentu pò riduce u cunsumu energeticu di i climatizatori; d'inguernu, u vetru insulatore pò bluccà efficacemente a perdita di riscaldamentu internu è riduce a percentuale di perdita di calore di 40%.

2. Prutezzione di securità

I prudutti di vetru sò temperati à una temperatura costante di 695 gradi per assicurà chì a superficie di u vetru sia uniformemente riscaldata; a differenza di temperatura chì pò sopportà hè 3 volte quella di u vetru ordinariu, è a forza d'impattu hè 5 volte quella di u vetru ordinariu. Quandu u vetru temperatu cavu hè dannighjatu, si trasformerà in particelle in forma di fasgiolu (angulu ottusu), chì ùn hè micca faciule fà male à e persone, è a sperienza di sicurezza di e porte è di e finestre hè più sicura.

3. Isolamentu acusticu è riduzzione di rumore

U stratu cavu di a porta è di u vetru di a finestra hè pienu di gas-argon inerte. Dopu esse riempitu di argon, l'isolamentu acusticu è l'effettu di riduzione di rumore di e porte è di e finestre ponu ghjunghje à 60%. In listessu tempu, per via di a bassa cunduttività termica di u gas inertu seccu, e prestazioni d'isulamentu di u stratu pienu di gas argon cavu sò assai più alti di quelle di e porte è di e finestre ordinarie.
Per l'usu ordinariu di a casa, u vetru isolante hè a scelta più aduprata. Se site in una zona alta, induve u ventu hè forte è u rumu esternu hè bassu, u vetru laminatu hè ancu una bona scelta.

A manifestazione a più diretta di sti dui tippi di vetru hè l'usu di u salottu. A cima di a stanza di sole adopra generalmente vetru temperatu à doppiu stratu laminatu. U vetru di facciata di a stanza di sole usa vetru isolante.

Perchè sì scontri oggetti chì cadenu da una alta altitudine, a sicurezza di u vetru laminatu hè relativamente alta, è ùn hè micca faciule d'esse cumpletamente rotta. L'usu di u vetru isolante per u vetru di facciata pò uttene megliu l'effettu di isolamentu termicu, rende a stanza di sole calda d'invernu è fresca d'estate. Dunque, ùn si pò dì chì vetru laminatu à doppiu stratu o vetru isolante à doppiu stratu hè megliu, ma pò dì solu chì aspettu hà una dumanda più grande.


Tempu di posta: Jul-29-2021